logo bimmer service

Deschis in 2010, Bimmer-Service poate fi considerat un service tanar de catre cei cu prejudecati, cei care de obicei prefera institutiile cu traditie celor ce abordeaza lucrurile cu un suflu nou. Cu toate acestea, in doar sase ani de zile, Bimmer-Service a crescut asemeni lui Fat-Frumos, de parca povestea acestui service ar fi fost scrisa de Petre Ispirescu. Da, in doar sase ani de zile, Bimmer-Service a crescut cat altii in 42, iar astazi se poate lauda cu performante deosebite, greu de atins de multe alte service-uri rivale.

In 2010, cand criza economico-financiara incepea sa se calmeze, Robert, un tanar cu pasiune a decis sa isi deschida propriul service, unde sa isi poata ajuta in primul rand prietenii pasionati de acelasi brand ca si el. Astfel s-a nascut Bimmer-Service, unul dintre putinele locuri din Romania unde se repara numai masini BMW si MINI. De ce? Deoarece atitudinea de ‘ne pricepem la orice’ nu se mai potriveste oricarui lucru in ziua de azi. Cu atat mai putin cand vine vorba de reparat masini si de ajutat oameni ce, de multe ori, tin mai mult la autovehiculele parcate in garaj decat la anumite fiinte. Poate nu e cea mai buna abordare, dar nu e locul nostru sa ii judecam, mai ales din moment ce le impartasim pasiunea.

Iar, la Bimmer-Service pasiunea e pe primul loc. Nu conteaza, daca vii la Bimmer cu un Seria 1 sau cu un Seria 7, indiferent de model sau de cat de scumpa a fost masina, vei fi tratat cu acelasi respect si bunacuviinta, pe care o merita cei ce fac aceasta alegere. Asta nu numai din cauza ca stim cum e sa ai masina defecta, chiar si pentru cea mai scurta perioada de timp, dar si din cauza ca suntem constienti ca exista o multitudine de alte unitati service in Romania, dar tu ai ales Bimmer Service, iar pentru asta, vor fi recunoscatori si te vor trata cu tot respectul si profesionalismul cuvenite.

Această filozofie de viață a fost cuprinsa inca de la inceput în conceptul Bimmer-Service. Aici s-a dorit crearea unui centru de excelență, un loc în care clienții pot veni știind că problemele lor pot fi rezolvate în cel mai simplu mod, fără a-si consuma inutil bani sau nervii, dar mai ales timpul pentru ca, nu-i asa, aceasta este cea mai de pret resursa pe care o avem in ziua de azi.

Si iata ca, sase ani mai tarziu, a functionat, iar oamenii care ne calca pragul sunt mai ales clienti vechi, ce revin din nou si din nou, multumiti fiind de modul in care problemele pe care le-au avut au fost rezolvate.

Iar atunci când ești un expert pe un singur brand, cu siguranta vei ajunge sa cunosti toate chicitele oricarui BMW, in cel mai scurt timp posibil. Iar asta iti le va permite mecanicilor, la randul lor, să ajunga sa cunoască toate micile trucuri atat de necesare atunci când vine vorba de reparații. Reactia in lant se va termina cu o lucrare facuta foarte bine, in cel mai scurt timp iar dumneavoastra vă puteți odihni linistit știind că mecanicii de la Bimmer-Service lucreaza la masina dvs.

Initial, la Bimmer-Service a fost dotat, doar cu un canal de tip rampă de service, disponibil pentru reparații, iar acesta functiona mai mult drept un service pentru prietenii fondatorului, Robert, acesta nesperand sa poata transforma totul intr-o afacere profitabila. La inceput aici se făceau revizii banale, schimbari de discuri si placute de frana, a garniturilor s.a.m.d. Iar daca era un indiciu cu privire la ceea ce va urma, acesta era numarul mare de oameni care tot veneau, de prin toate colturile tarii pentru serviciile lui Robert. Ceva functiona, iar acel ceva era reprezentat de pasiunea pusa in munca.

De-a lungul timpului, cei care au vizitat Bimmer-Service au constatat că lucrarile făcute de Robert erau de calitate și durau mai putin decat la un service multimarca, doar unul dintre avantajele de a fi specializat in marca BMW. Astfel, extinderea service-ului a început să prindă contur, iar în 2014 s-a finalizat construcția unei clădiri de oțel noua, care acum are 2 lifturi de 3,2 tone, ce sunt suficient de puternice chiar si pentru mașinile mai mari de la BMW, cum ar fi SUV-urile X5 si X6.

Odata cu aceasta crestere a facilitatii si echipa a avut, de asemenea, nevoie să creasca pentru a face față afluxului de noi clienti. Astfel, în timp, s-a ajuns ca astazi Bimmer-Service sa aiba trei mecanici, un șef de service, dar si un discipol permanent pentru formarea continuă.

Si, daca mecanica si diagnosticarea au fost rezolvate prin angajarea de personal nou (mecanicii au fost angajați ai celor mai mari dealeri BMW din România) si alte parti ale service-ului au avut în curând nevoie de îmbunătățiri substanțiale.

Consultanța a devenit un serviciu necesar in ziua de azi, iar de aceasta se ocupa doi consilieri de service, ce sunt insarcinati numai cu aceasta responsabilitate, pentru ca clientii sa poata fi ajutati in luarea celei mai bune decizii. Pe langa consilierii de service, Bimmer-Service are acum si o casiera, precum și un depozit de piese, un consilier juridic și, de asemenea, un agent call center ce preia apeluri telefonice și întrebări de la clienți și potențialii clienți în fiecare zi.

Asadar, cu pasi mici, dar hotarati. de la începutul aventurii până în prezent, Bimmer-Service a devenit o alternativă reală la arhi-cunoscutele reprezentate din România, care lasa de dorit de multe ori, atât în ceea ce priveste ​​prețurile practicate, dar și calitatea lucrarilor efectuate. Pe de altă parte, Bimmer-Service se deosebeste de alte unitati independente, prin oferirea unei game largi de operațiuni specifice pentru masinile BMW.

Incepând cu acest an, Bimmer-Service este echipat cu o interfață de diagnosticare mai performanta, ce poate fi folosita la modelele recente BMW si MINI pentru o varietate de operațiuni. Acest nou dispozitiv funcționează chiar și fără fir, cablul nemaifiind necesar pentru conectarea la calculatorul autoturismelor.

Si pana la urma, ce face diferenta intre un service al unei reprezentante si unul independent? Presupunand ca ambele au mecanici deosebit de talentati si toate ustensilele necesare pentru chiar si cele mai complicate operatiuni?

Raspunsul poate lua diverse forme, dar, în general, reprezentanții oficiali oferă o serie de servicii care sunt disponibile numai operatorilor ce profita de increderea producătorului.

Una dintre operațiunile care sunt în general disponibile numai la dealeri, accesul in bazele de date ale companiei, la istoricul mașinii si înregistrarea oricărei operațiuni efectuate pe mașină în datele oficiale ale companie, este acum disponibila la Bimmer-Service.

Daca inainte va puteam oferi o verificare amanuntita a unui autoturism BMW inainte de cumparare, din punct de vedere mecanic si electronic, acum va putem spune chiar si cati kilometri reali are precum si ce operatiuni s-au facut pe masina.

Astfel, puteti reduce riscul la achizitie foarte mult, nefiind nevoiti nici sa platiti o operatiune foarte scumpa la reprezentanta, nici sa credeti vanzatorul pe cuvant. La Bimmer Service puteti verifica istoricul masinii in cateva minute.

In plus, orice operatiune efectuata la noi poate fi acum inregistrata in istoricul masinii. Datorita noului sistem, orice inlocuire de piesa, servisare, chiar si revizie, este trecuta in istoricul masinii si poate fi, la randul sau, verificata la orice alta reprezentanta, daca doriti sa vindeti masina ulterior. Acest lucru nu este valabil doar pe teritoriul Romaniei, ci oriunde in lume, accesul fiind permis la baza de date globala.Acest lucru nu este doar o certificare a serviciilor oferite, ci si o incununare a eforturilor facute de Bimmer Service, pentru a oferi absolut orice aveti nevoie pentru masina dumneavoastra.

Service-ul este certificat si de către registrul Auto Român (RAR) pentru activitatea sa. Astfel, orice piesă instalata la Bimmer-Service beneficiaza de garanție, conform legii, reducând și mai mult riscurile pentru clienții nostri.

Toate componentele utilizate la Bimmer-Service, sunt obținute direct de la BMW la comanda dupa numărul de șasiu al mașinii pentru a se evita orice neînțelegeri sau greșeli in comenzi. Acestea sunt disponibile prin intermediul a trei consilieri de service.

Nu folosim niciodată piese vechi sau de mâna a doua, chiar și în cazul în care clientul este de acord și doreste folosirea acestora. Siguranța este primordiala la Bimmer-Service, iar din aceste motive se utilizează doar piese originale si piesele producatorilor premium, compromisuri cu privire la siguranta dvs si a celor din masina nefiind acceptate.

Toate componentele sunt aprobate de Registrul Auto Roman, si poarta holograma acestuia la livrare. Astfel, chiar daca doriti folosirea unor piese noi, dar care nu provin de la BMW, acestea sunt utilizate numai în cazul în care au permisiune și certificat de conformitate RAR.

Realizarea oricărei operațiuni pe masina clientului este facuta cu ajutorul unei experiențe îndelungate adunata de-a lungul timpului, iar pana acum peste 5.000 de masini au fost reparate la noi, cu un numar asemanator de clienti satisfăcuți la volan.

În ceea ce privește operațiunile specifice BMW care pot fi făcute în Bimmer-Service, puteți include schimbarea de distribuții pe lanț pentru orice motor, schimbarea simeringurilor de supape, fără a demonta chiulasa (operatiune care poate salva ore de timp prețios), înlocuirea a diverse module electronice, înlocuirea turbinelor, motoarelor si pistoanelor complet sau partial, si diferite părți componente ale motoarelor.

În plus, schimbul lichidului de frânare se face cu o unealta specială urmata, apoi de un test al eficienței de frânare pe un banc special conceput pentru astfel de operatiuni. Reviziile masinilor in Bimmer-Service se face cu ultima generație de ulei BMW creat de Shell, obținut printr-un proces nou ce foloseste gaze de șist.

In continuare am atasat o recenzie Bimmer-Service, facuta de un fost client: Claudiu N. "Atunci cand mi s-a stricat masina, nici nu stiam incotro s-o apuc. Voiam un service ieftin, bun, serios, dar si cu personal calificat pentru ca nu imi sta in fire sa las orice ‘Dorel’ sa imi repare masina, mai ales ca e un BMW. Dintr-o coincidenta, mergand pe mana unui prieten, am ajuns la Bimmer-Service.

Aventura mea a inceput cu o programare la telefon, la care a trebuit sa ofer seria de caroserie. Desi eram sceptic la inceput, nestiind ce vor sa faca exact cu ea, am oferit-o, iar consilierul de la telefon mi-a spus ca e necesara pentru a putea comanda piesele corect

In urma discutiei telefonice am fost programat chiar a doua zi si, desi era plin cand am ajuns la ei, nu am avut mult de asteptat, oamenii fiind parolisti si apucandu-se de masina mea la ora stabilita.

Cei care s-au ocupat mi-au dat de banuit la inceput. Asta deoarece nu cadeau in tiparul mecanicilor ce muncesc de o viata la masini. Erau tineri, vorbeau liber si pareau sa fie cu adevarat pasionati de masini, cel care s-a ocupat de a mea chiar spunandu-mi niste detalii despre ea de care eu nu stiam.

Dupa ce masina a fost gata, m-am dus sus, in sala de asteptare unde mi s-a explicat pe indelete ce anume s-a facut la masina si pe ce am dat banii. Cu factura in mana am intrat in birou sa platesc si aici am observat ca birourile celor de la Bimmer Service sunt de fapt masini. De la un Seria 1 la Seria 5 si chiar un X5, toate sunt facute din piese originale. Nebunie!

Ce m-a impresionat cel mai mult a fost promptitudinea cu care s-au rezolvat problemele si, desi a durat putin totul, nu am avut probleme pana in ziua de azi iar asta nu ma face decat sa ii recomand."